3D CANLANDIRMA ATÖLYESİ
Süre: 12 Hafta / 72 Saat
Çarşamba 19:00 - 22:00 ve Cumartesi 11:00 - 13:00
Tanıtım Atölyesi: 25 Aralık 2004, Saat 11:00 - 12:00
Başlangıç Tarihi: 5 Ocak 2005
Yer: İstanbul Bilgi Üniversitesi (Dolapdere)
Eğitmen: ŞİVAN OKÇUOĞLU
Toplam Ücret: 1.000.000.000 TL
Atölye, başlangıç düzeyindeki kullanıcıların yanı sıra, 3D Animasyon konusunda uzmanlaşmak ve skalasını geliştirmek isteyenlere de hitap edebilecek düzeydedir. Program tümüyle uygulamalıdır.
PROGRAM:
1. BÖLÜM: Animasyon
Alias Maya ve Animasyon: Maya`nın Animasyon konusundaki çarpıcı özelliklerine bir bakış ve ilerleyen düzeylerde kullanıcının kolaylığı için Animasyon araç`larını tanımak/adapte olmak, Keyframe Animasyon: ilk adımlar ve Keyframe`leri kullanmak, Non-linear Animasyon: Trax editör kullanarak Non-linear Animasyon
Path Animasyon: Motion Path Animasyon
2. BÖLÜM: Character Setup
Skeletons: Joint ve Bone`ları anlamak, IK/FK, Skining: Skin`i anlamak; Smooth Skin, Rigid Skin, farkları ve kullanımları, Deformers: 3D objeleri deforme etmek ve deformasyon araçları ile Animasyon yapmak, Constraints: Constraint`leri örnekler üstünde çalışarak anlamak, Character Sets: Character Setup çalışması
3. BÖLÜM: Dinamikler ve Simülasyon
Dynamics: Dinamikler hakkında: Particles, Fields, Soft ve Rigid Bodies, Effects, Solvers, Dynamic Animasyon, Fluid Effects: Maya`nın Fluid efektlerine giriş ve Fluid yaratmak, modifiye etmek, Hair: Maya ile saç yapmak ve simüle etmek, Cloth: Maya`nın gelişmiş kumaş simülatörüne bakış, Fur: Objeleri Kıllar ve Tüylerle kaplamak, Live: 3D Modellerin ve Animasyonların gerçek görüntüler ile birleştirilmesi ve Camera Track özellikleri.