TEMEL SATINALMA BİLGİLERİ
İçerik: Satınalmaya Giriş. Satınalmanın tanımı, sorumlulukları, amaçları, önemi, Satınalma çevrimi, Satınalmanın değişen rolu ve satınalma yaklaşımları, Satınalma bölümlerinin organizasyonu, Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetiminde satınalma, Satınalma Stratejileri, Üret Veya Satın Al" Kararının Verilmesi , "Üret veya Satınal" kararlarını etkileyen kriterler, Sıfır Kar Noktası (SKN) analizi, SKN ile "üret veya satınal" kararının verilmesi, Tedarikçi Değerleme, Tedarikçi değerleme formu, Tedarikçi performansının değerlendirilmesi, Tedarikçi performansının kontrolu, Örnekleme.
İstatistiksel Temeller; Binom Dağılımı, Hipergeometrik Dağılım, Örnekleme Planı Tasarımında Yer Alan Kavramlar, Tablolar Yardımıyla Örnekleme Planı Tasarımı ,
(Konuların daha iyi anlaşılabilmesi için vaka çözümleri de yapılacaktır.)
-Kimler Katılmalı:Satınalma faaliyetlerinden sorumlu üst ve orta düzey yöneticiler
*EĞİTİMCİ: DOÇ. DR. ŞAKİR ESNAF
*28 OCAK , İSTANBUL HİLTON, 290.000.000 TL + KDV
PROFESYONEL SATIŞ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİ GELİŞTİRME TEKNİKLERİ
Amaç: Pazarlama stratejilerinin, işletmeler için gelir ve karlılığa dönüşebilmesi için satış işlevinin etkili bir şekilde yürütülmesi gerekir. Modern pazarlamanın en önemli işlevlerinden olan satışın etkin bir şekilde yürütülmesi için ise: müşteri odaklı satış planlarına, satış tutum ve tekniklerini gerektiğince kullanabilen satış görevlilerine ihtiyaç vardır.
Bu seminerde; müşterinin satın alma davranışları incelenmekte, başarılı bir satış görüşmesinin yürütülmesi, satış öncesi hazırlıklar ve satış sonrası hizmetler ele alınmaktadır.
Seminer, satış yöneticisi ve temsilcilerinin müşteri ilişkilerinde kullanacakları tutum, teknik ve yaratıcılıklarını geliştirebilmeyi ve sonuç olarak yüksek satış başarısı sağlatmayı amaçlamaktadır.
İçerik: Temel Satış Bilgileri, Ürün-Hizmet Satışlarındaki Farklar, Sektör ve Rakip Bilgisi Edinme Teknikleri, Halkla İlişkilerde Temel Bilgiler, Satışa Yönelik Halkla İlişkiler Teknikleri, Randevu Alma Teknikleri, Satış Sunuş Teknikleri, Satın Alma Sebepleri ve Motivasyon Teknikleri, Şikayet ve İtirazları Cevaplama Teknikleri, Müşterinin Satın Alma Davranışları, Satış Kapatma (Siparişi İmzalatma) Teknikleri, Zincirleme Satış Tekniği, atış Sonrası Hizmetler, atış Yöneticiliğine Hazırlanma Teknikleri, Satış Psikolojisi Nedir?, Satış Zihniyetli Dumak Nedir? (Sales Minded), Satışta Psikolojik Engelleri Yenme Teknikleri, Dünkü - Bugünkü Müşteri Farkları, Müşteri Beklentileri Nelerdir?, Müşterinin Daimi İstekleri Nelerdir?, Satış Hazırlığı ve Satış Konuşmasını Planlama Teknikleri, Satış / Müşteri Temsilciliği Farkları, Satış / Müşteri Temsilciliği Davranış Teknikleri, Satışı Mahveden Hata: Kötü Hizmet, Satışta Stres ve Psikolojik Engellerin Sebepleri, Etkileyici Beden Dili Teknikleri, (12) Kötü Müşteri Tipi ve Bu Tipleri İkna Teknikleri, Güzel Müşteri İlişkilerinin Satış Temsilcisine ve Şirkete Faydaları.
*EĞİTİMCİ: ÖZKAN KAYMAK
*28-29 OCAK , İSTANBUL HİLTON, 440.000.000 TL + KDV
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE KAİZEN
İçerik: Toplam Kalite Yönetimine giriş, Kalite Araçları (Çetele, Histogram, Pareto, Serpilme Diyagramı, Sebep-Sonuç Analizi, Akış Şemaları, Kontrol Diyagramları), Kaizen (Sürekli Gelişme), Kalite Fonksiyon Yayılımı (QFD), İşgörenin yetkilerinin artırılması, Kalite takımları (çemberleri), Tam zamanında felsefesi ve KAIZEN, Hızlı Kalıp değişimi (SMED), Hata önleyici araçlar (Poka Yoke) , Otonomasyon, 5S
*EĞİTİMCİ: DOÇ. DR. ŞAKİR ESNAF
*29 OCAK , İSTANBUL HİLTON, 290.000.000 TL + KDV