12 Hafta / 36 Saat Cumartesi 12:00 -15:00
Başlangıç Tarihleri: 11 Ekim 2003 / 21 Şubat 2004 Eğitmen: CELİL OKER
Atölye, bir reklam ajansının toplantı odasındaki yaratıcı çalışmaları "simule" ederek; pazarlama haberleşmesi etkinliklerinin reklam yazarları tarafından üstlenilen bölümlerinin tartışılması, değerlendirilmesi ve üretimi temelinde işler. Amaç, katılımcıların reklam ajansı ya da reklamveren cephelerindeki muhtemel kariyerlerinde, konuyla ilgili bilgi ve deneyim açısından daha donanımlı olmalarını sağlamaktır. Hemen her çalışmada, ele alınan konuyla ilgili somut denemeler gerçekleştirilir, değerlendirilir. Çalışmanın son üç haftasında katılımcılar, kendi içlerinde gruplara ayrılarak, gerçek ya da gerçeğe yakın bir "brief" alır ve çalışma boyunca edindikleri donanımı, üretecekleri bir "kampanya" çerçevesinde kullanma şansı bulurlar. Atölye çalışması grupların sunumlarıyla sona erer. PROGRAM: Reklam yazarları ne yazar? Reklam ajansındaki yerleri, işlevleri, Reklamcılıkla ilgili yaygın illüzyonlara hayır!, Brief/yaratıcı brief, "Reason- Why" / Konumlama / USP, Başlık, Başlık, Başlık, Başlık!, Ana metin / temel ilkeler, Slogan, Kampanya! "The big idea!" , TV için senaryo; " Show, do not tell", Fikir nasıl bulunur?, Yaratıcılık öğrenilir mi?, Kuralları kim, nasıl, ne zaman yıkabilir?, Türk ve dünya reklamcılığının kısa tarihi, Bir reklam yazarı en büyük sırrını paylaşıyor, Sunumlar...Alkışlar...Eleştiriler...
Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.
Yorumlar ve DerecelendirmelerHerhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...