Eğitimin İçeriği: * Dijital Dünyada İletişim ve Pazarlama * Geleneksel, Yeni ve Sosyal Medya * E-Pazarlama Bileşenleri * Web Siteleri, Mobil Siteler, Bloglar, Sosyal Medya Siteleri, Mikro Siteler * E-Pazarlama ve Başarının Ölçümü * SEM (Search Engine Marketing) Arama Motoru Pazarlaması * Google Analytics’e Giriş: Kurulumu ve Kullanımı * Google Adwords’e Giriş Kampanya Kurgusu, Stratejiler ve Optimizasyon * Sosyal Medya, Önemi ve Avantajları * Sosyal Medya Araçlarının Tanımlanması * Facebook, Twitter, YouTube, Google+, Instagram, Pinterest, LinkedIn * Sosyal Medya Stratejisi Oluşturma * Sosyal Medya’da Kaliteli İçerik Üretmenin Yolları * Facebook, Twitter, Instagram Pazarlamanın Temelleri ve Reklam Modelleri * Sosyal Medya Takip ve Ölçümleme * Yönetim ve Raporlama Araçları * Sosyal Medya ve Marka: Tanıtım ve Pazarlama * Marka duruşu geliştirme, Politika oluşturma, İletişim Stratejisi Oluşturma * Ürün ve Hizmet Tanıtımı * Sosyal Medya ve Topluluk Yönetimi * Topluluk Nasıl Üretilir ve Aidiyet Hissi Nasıl Oluşturulur? * Sosyal Medya’da İtibar ve Kriz Yönetimi * Müdahale, Genel Strateji ve Marka İletişimi Nasıl Olmalıdır?
Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.