Dijital pazarlama eğitimi ile dijital pazarlama alanı ile ilgili bilgi edinmek isteyen, çalıştığı firmada sosyal medya, dijital reklam ve e-ticaret konularında aktif rol almak isteyenlere yöneliktir. Dijital pazarlama eğitimi ile ayrıca firma sahiplerinin de hem çalışanlarını hem de ajansları nasıl yönlendirmeleri gerektiği konusunda bilgiler verilecektir. Eğitimde en temel sektörel standartlar paylaşılarak teoriğin yanında uygulamalı olarak da projeler yapılacaktır.
Kimler Katılmalı:
Pazarlama alanına yönelmek isteyen profesyoneller,
Pazarlama ve satış ekip yöneticileri,
Firma sahipleri,
E-Ticaret alanında çalışan veya bu alana yönelmek isteyen profesyoneller,
Şirketlerin ajans ilişkileri ve sosyal medya süreçlerini yöneten yetkililer.
Şirketlerin Sosyal Medya için Personel Stratejileri
Sosyal Medya Araçları (Uygulamalı)
Sosyal Medyada Ürün ve Hizmet Tanıtımı
Sosyal Medyada Başarılı Olmak İçin 5 Tavsiye!
Reklamlar
Dijital Reklamlar Neden Önemli
Reklam Kanalları Neler, Hangisini Kullanmalı
Hedef Kitleyi İyi Seçmek ve Analiz Etmek
Uluslararası Müşteri Talebi Toplama Yöntemleri
Ölçme ve Değerlendirme
İnternet Reklamları (Uygulamalı)
Facebook Reklamları
Instagram Reklamları
Google Reklamları (Google Ads)
Linkedin Reklamları
Performans – Ölçümleme
Neden CRM (Müşteri Takip Programı)?
CRM ve Reklam Entegrasyonları
Veri Nasıl Toplanır, Analiz Edilir?
Örnek Dijital Pazarlama Planları
Eğitim Tarihleri:
Eğitim Süresi: 4 gün, günde 3 saat, toplam 12 saat
Eğitim Ücreti:1200 TL 1149 TL (KDV Hariç) Min. 3 kişi kayıt alınmaktadır
Eğitim Tarihleri:
Haftasonu Eğitim Tarihleri: 10-11-17-18 Ekim 2020 (Eğitimi Kodu DP-2) Saat 14:00-17:00 (4 günde, günde 3 saat, toplam 12 saat)
Eğitimci: Barış YAŞBALA
İstanbul’da 1990 yılında doğmuştur. TEMA Vakfı, Greenpeace, TOG Vakfı gibi birçok sivil toplum kuruluşunda gönüllülük yaptı. 2015 yılında Marmara Üniversitesi Almanca İşletme Enformatiği Bölümünden mezun oldu. Markaların dijital dünyada doğru şekilde yer alması için şirketlere ve üniversitelere sosyal medya ve LinkedIn eğitimleri verdi. Kurucu ortak olduğu Fabrikahane dijital ajansı firmalara dijital pazarlama konusunda hizmet verirken Home Sweet Home, BNI Türkiye, iyisahne.com gibi birçok markanın dijital pazarlama stratejisinin oluşturulmasında ve yönetilmesinde yer aldı. İrlanda’da Google Ads için çalıştıktan sonra Türkiye’ye dönüş yaparak Multiligo Agency’un kuruluşunda yer aldı. Dijital iş geliştirme alanında uzmanlaşan Barış Yaşbala, İhracatta dijital pazarlama ve yeni müşteriler bulma alanında da danışmanlık yapmaya devam etmektedir.
Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.