Markalarda Hikayeleştirme
Marka iletişimi stratejileri değişen dünya düzenine göre yön değiştirir. Şimdilerde hikâye anlatımı yöntemi ile müşteriyle iletişim kurmak için iki güç kaynağı olan bilim ve sanat kullanılmaktadır.
Bu yöntem sayesinde, hedef kitlelerle duygusal bağ oluşturmak, akılda kalıcılığı sağlamak, etkin ve iz bırakan mesaj içeriği iletmek, çift yönlü katılım sağlamak, gerçeklikle sıkı bağlar kurmak ve markanın yararlarını içeren hatırlanabilir hikâyeler
oluşturmak temel esastır.
Bu eğitimde markanın temel hikayesinin nasıl yaratılacağı, iilgili hedef kitlenin bu hikâyenin nasıl bir parçası olacağı ve hikaye anlatıcılığının markalaşmada nasıl etkili bir araç olarak kullanılacağını bulacaksınız.
İçerik
+Hikaye Anlatmayı Bilen Kazanır
+Marka İletişiminde Hikayelerin Kullanımı
+Hikayeleştirme Yöntemi & Hikâyenin Dört Elementi
+Marka Hikayenin Psikolojisi - "Bağlılık Nesnesi"
+İçerik Pazarlama Stratejileri
Eğitim Detayları
*Eğitim sonunda katılımcılara online olark dijital sertifika verilecektir. Eğitimlerimiz Değişim Ustaları zoom hesabı üzerinden gerçekleştirilecektir. Biletinizi aldıktan sonra eğitime ilişkin giriş için gerekli bilgiler e-mail adresinize gönderilecektir.
Sorularınız için nazkaya@degisimustalari.com adresine e-posta gönderebilir, 0534 666 70 99 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.
Eğitmen
Beyza Erdem Balcı
“Sınırları zorlayan” bir çalışma prensibi ile farklı sektörlerde kurumsal geçmişi olan Beyza ERDEM BALCI, 1998 yılından beri profesyonel iş yaşamının içerisindedir. Şu an yapmakta olduğu profesyonel koçluk mesleği öncesinde global şirketlerde satış ve pazarlama alanlarında yönetici olarak çalışmıştır. Çalıştığı kurumların kurumsal değişim ve gelişim projelerinde aktif rol almıştır.
2015 yılından itibaren kendi şirketini kurarak bireyler ve kurumlarla ICF Akredite Profesyonel Koç (PCC) ve eğitmen olarak çalışmaya başladı. Bireysel ve kurumsal gelişim alanında, bireylerin ve kurumların potansiyellerini ortaya çıkaran bütünsel metodolojileri, insan odaklı sistem yaklaşımlarını ve verimli takım çalışmalarına yönelik bilgi ve deneyimlerini paylaşmaktadır.
Kurumsal gelişim alanında, sürdürülebilir, mutlu, yenilikçi ve çevik organizasyon olma stratejilerini oluşturmada, danışman olarak hizmet vermektedir. Üst yönetim takım koçluğu, lider gelişimi, grup ve takım oluşumu, kurumsal ve kişisel değişim, kişisel ve kurumsal farkındalık ve etkinlik, stratejik yönetim, Beyza ERDEM BALCI’nın diğer çalışma alanları arasındadır. Tübitak tarafından onaylı mentor kimliğinin yanısıra, Takım Koçluğu, Yetenek Yönetimi, NLP, Eğitimcinin Eğitimi, Performans Yönetimi, Yönetim Becerileri başta olmak üzere Nefes Koçluğu, Transaksiyonel Analiz gibi birçok eğitim almıştır.
İş yaşamında, dünya devi olan bir spor markasında uzun yıllar görev almanın etkisiyle hayatından hiç çıkmayan iki sporla daha da yakından ilgilenmektedir; tenis ve koşu. Bir dönem, İstanbul Maratonunda organizasyon sürecinde hem görev almış hem maraton hem de yarı maraton koşmuş ve madalya sahibidir. Bisiklete binmek ise vazgeçilmezidir.
Bütüne hizmet etmeyi yaşam amacı seçen ve bu alanda çeşitli S.T.K.’larda bursiyer öğrencilerle ve kadınlarla yürütülen gönüllü projelerde proje üyesi ve eğitmen olarak yer almaktadır.