Müşteri İlişkileri Yönetimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Tarihler: 25 Şubat 2022 Cuma ~ 25 Şubat 2022 Cuma 25 Şubat 09:00 - 25 Şubat 09:30

Yer: Akademi Talks - Online

Ücret: Genel Katılımcı - 1255 TRY

Nereden Alınır: www.biletino.com

Paylaş:

Yorumlar:

istanbul.net.tr Şub 25, 2022 ~ Şub 25, 2022

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitim Programı

Eğitimin İçeriği:

  • Müşteri kavramı
  • Müşteri Memnuniyeti Yönetimi’nin önemi
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi – Temel işlevler
  • Müşteri memnuniyeti - müşteri tatmininin temel unsurları – kazan –kazan ilişkisi
  • Müşteri için değer yaratma
  • Müşteriyle temas ve iletişim - İletişim modeli ve unsurları
  • Müşteriyle iletişimde empati
  • Müşterilerle iletişim biçimleri - Kritik anlar
  • Temas anı analizi
  • Müşteriye hizmetin bireylere olumlu etkileri
  • Müşteriyi kazanma ve tutma
  • Kaybedilen müşterinin kazanılması -Müşteri şikayetlerinin ele alınması
  • Müşteri memnuniyetinin maliyeti
  • Müşteri memnuniyetini ölçme ve değerlendirme

Eğitim ücreti: 1.250 TL

Eğitim Süresi : 12 saat

Eğitim Tarihi ve Yeri : 25 ŞUBAT 2022 CUMA - CANLI // Uzaktan Eğitim - Online Eğitim - Supervizyon Eğitimi

Kayıt ve Detaylı bilgi için; 0 552 950 47 27 nolu telefondan ulaşabilirsiniz.

Saygılarımızla

AkademikTALKS

BİLETLER:

1 - Genel Katılımcı - 1255 TRY

istanbul.net.tr

Kare Kod (QR) Uygulaması

Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.

Resime sağ tıklayıp jpg formatında farklı kaydedebilirsiniz.

Herhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...
Yorumlar yaparak sesini duyur..!

İlginizi Çekebilir

Aile Eğlencesi Atölye Kurs Bale Çocuk Oyunları Dans Haberler Foto Galeri Video Galeri Daha Fazlasını Göster

SAYFAYI PAYLAŞIN

Facebook Twitter İnstagram Pinterest Mesaj Email
KAPAT

HAKKIMIZDA

Hakkımızda iletisim Yasal Uyarı Reklam Android Apple
KAPAT