Sağlık Turizmi Pazarlama ve Teşvik Yönetişimi 5.0 Eğitimi Konular:
Yurt dışı Müşteri Bulmak ve Yönetmek
Analiz ve Strateji Belirleme
Yurt dışı Hasta ve Sigorta Kavramıa) Özel Sağlık Sigortasıb) Seyahat Sigortasıc) Ülkemizin SGK Sözleşmesi İmzaladığı Ülkeler ve Kullanılan Formlard) Malpraktise) Yurt dışında Türkiye’yi tanıyan Sigorta Şirketleri
Hasta Bulmak için Kullanılacak Yöntemlera) Dijital Pazarlama – Google ile hasta bulmakb) Sosyal Medya facebook ile yurtdışından hasta getirmek, instagram ile yabancı hastaya ulaşmak linkedin ile kurumsal iletişim ve 3.parti işbirlikleric) Adwords Reklamd) e-mail pazarlamae) B2B – B2C Portal ve Networklerf) Uluslararası Organizasyon – Fuar ve Seminerlerg) Akreditasyon ve Reserch Marketing h) Çağrı Merkezleri ı) influser marketing ile gelecek i) youtube sağlık turizmi için nasıl kullanılır?
Hasta Başvuru Süreci
Hasta iletişim süreci
Hasta Operasyon süreci
Hasta Takip süreci
Yurt dışı hastanın kapıdan kapıya süreçleri,
Yolculuk Planlaması
Vize ve Yasal Korunma Sistemleri, Sigortalar
Sağlık Turizmi Acentesi Nedir Ne değildir?
Sağlık Turizmi Acentesi Yönetişimi
Hastane Programına Kurum Tanımlama Süreci
Ticaret Bakanlığı Teşvikleri ile ilgili temel bilgi
Teşvik Projeksiyonu Oluşturma
Teşvikler ile Pazarlama ve Yönetim Planlaması
Sürdürülebilir Hasta Trafiği için Acente, PAL, HAL
FacetoFace Pazarlama organizasyonları ve Sağlık Turizmi
Sağlık Turizmi Pazarlama ve Teşvik Yönetişimi 5.0Eğitimin de hangi sorulara Cevap Bulacaksınız
Hangi pazarlarda hangi ürün ve hizmetler için çalışmalısınız?
Sağlık turizmin de Pazar araştırması nasıl yapılır?
Sürdürülebilir Hasta akışı için ne yapmalıyım.
Ön tanı polikliniği ve yurt dışında klinik açarak hasta bulmak
Devlet destekleri ile ne yapabilirim.
Sağlık turizmin de Destekleri nasıl ala bilirim?
Yabancı hasta karar verirken nelere dikkat eder.
Hangi Ülkelerdeki sigorta şirketleriyle nasıl süreçler izlenmelidir?
Sağlık Turizmi acentelerle hangi şartlarda ne tür anlaşmalar yapılmalıdır?
Sağlık Turizmi Acentesi , Turizm Acentesi aynı işimi yapar?
Yurt dışı Hasta Departmanı Kurmak ve Yönetmek için çözüm önerileri.
Türkiye deki pazarlama diyalektiği Yurt dışında geçerli midir?
Sağlık turizmi pazarlaması nasıl yapılmalıdır?
Malpraktis ile hastaları güvence altına almak, Uluslararası hasta hakları ve hukuksal sorumluluklar.
Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.