***Geribildirim Sanatı***
Kültürlerden, ülkelerden, pozisyonlardan veya kişiliklerden bağımsız olarak kişilere yaptıkları en zor konuşmalarının hangi konuda olduğu sorulduğunda geribildirim her zaman birinci sırada çıkıyor. Bu durum bize, gereği konusunda ne kadar emin olsak da dürüst geribildirim vermenin aslında zor ve çaba gerektirdiğine işaret ediyor. Geri bildirim almak da kişiyi en basit tanımıyla tedirgin eden bir süreç. Peki, eğer bu iki kişi arasında olan bir süreçse, bu denklemde her iki tarafın da ayrı ayrı görevleri ve sorumlulukları neler acaba? Bu eğitimde geribildirime her iki taraftan da bakacak, geribildirimin üç tetikleyicisini tanıyacak, etkin geri bildirim için önemli unsurları, yapıcı geri bildirimin şifrelerini göreceğiz. Geribildirim verirken koçluk yaklaşımını nasıl kullanabileceğimizi, geribildirim vermeyi bilmek kadar geri bildirim almanın da bir sorumluluk olduğunu, geribildirim alırken nasıl davranılması gerektiğini paylaşacağız. Tüm bu sürece ilişkin basit ama etkili aksiyon önerilerinde bulunacak, bunların bazılarını birlikte deneyimleme imkanı bulacağız. Kişisel deneyimlerden de yola çıkarak geribildirimi kurumsal kültürünün bir parçası haline getiren kurumların nasıl farklılaştığını tartışacağız.
•Algıyı doğru yönetmek
•Ne söylüyoruz? Nasıl söylüyoruz?
•Doğru geri bildirim için doğru beden dili, sözcük seçimi
•Etkin geri bildirim için dinleme
•Empati
•Soru sorma becerileri
•Yapıcı geri bildirim algoritması
•Açık, şeffaf iletişim
•Huyuna göre geribildirim
•Geri bildirimin önündeki engeller
•Geri bildirimi almayı bilmek
•Zor durumlarla başa çıkmak
Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.