Private Label İstanbul 2004 / 3. Uluslararası Özel Markalı Ürünler Fuarı Ülkemizde ve dünyada, tüketici tercihlerinin hızla yükselen bir pazar haline dönüştürdüğü Private Label üretimi, satın alma ve üretim aşamasında kazanç sağlama ilkesini getiriyor. Bu nedenle gerek Türkiye’de ki gerekse dünyadaki perakende zincirleri özel markalı ürünleri tercih ediyor. Private Label İstanbul 2004 Fuarı bu açıdan Türk üreticisine yepyeni olanakların kapısını aralıyor.
Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.
Yorumlar ve DerecelendirmelerHerhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...