İstanbul Sign 2003 5. Tabela, Görsel İletişim ve Outdoor Medya Uluslararası Fuarı İstanbul SIGN 2003; Görsel İletişim ve Outdoor Medya Uluslararası Fuarı beşinci kez kapılarını açmaya hazırlanıyor. Sektörde uluslararası standartların yakalanması ve en son yeniliklerin izlenmesini hedefleyen İstanbul SIGN’03 Fuarı, geçmişte hedeflerine ulaşmanın verdiği güvenle, bu yılki çalışmalarına yeni konseptlerle hız verdi. Son yıllarda gelişen ticaret hacmi, uluslararası grupların ülkemize ilgisi ve reklam verenlerin daha verimli çalışmak istemesiyle pazar payını arttıran Outdoor Reklamları, teknolojinin ve yeni trendlerin yoğun olarak takip edildiği ve uygulandığı bir sektör haline geldi. İstanbul SIGN 2003’ü düzenlerken, geçen yıl olduğu gibi bu yıl da sektörün önemini dikkate alarak bölgemizdeki gelişimine katkıda bulunabilmek amacıyla uluslararası katılımlı konferans ve paneller düzenlenmesi devam edilecektir. Son yıllarda dünyanın büyük ilgisini çeken Avrasya’da yeralan Türkiye, özellikle de İstanbul, güçlü sektörel fuarların düzenlendiği bir merkez haline gelmiştir. İstanbul SIGN Fuarı da bu merkezin dünyaca tanınmış fuarlarından biri haline geldi. İtalya, Almanya, İngiltere, Fransa, İspanya, Güney Kore, ABD, Belçika, Hollanda, Yunanistan başta olmak üzere çeşitli ülkelerden gelen katılımcılar ve özellikle Ortadoğu, Rusya, Türki Cumhuriyetler ve Balkan ülkelerinden gelen nitelikli ziyaretçiler ile bu özelliğini de kanıtladı.
Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.
Yorumlar ve DerecelendirmelerHerhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...