Pazarlama dünyası "Obama'nın Kazandıran Formülü"nü peşinde! Seçimi kazandıran ekip, ilk kez Türkiye'de!
Pazarlamanın dinamikleri değişiyor, işin teknik kısmı standartlaşıyor. Artık fark yaratmanın koşulu, yenilikleri kullanmak, hedef kitleyi tanımak ve doğru strateji kurgulamaktan geçiyor.
Doğru strateji seçim kazandırıyorsa, müşteri neden kazandırmasın? Amaç siyaset tartışmak değil, siyaset iletişimi ve pazarlamanın ortak noktası olan "Hedef Kitle" ve bağlantılı kavramlara odaklanmak...
Seçim kampanyaları pazarlama stratejilerine ilham verecek. İkna sürecinde hedef kitleye ulaşmanın incelikleri, teknikleri, doğru içerik yaratma ve yönetme, dijital dönüşüm ve bu dönüşümün yeni "kazanma kuralları" gibi konuların sırlarını alanında uzman, ödüllü isimlerden dinlemenin, pazarlama stratejilerine yeni bir vizyon katacak.
* Twitter'ın Asya direktörü Peter Greenberger * Barack Obama'nın 2012 Başkanlık Seçimleri dijital kampanya direktörü : Teddy Goff, * Barack Obama'nın 2012 Başkanlık Seçimleri ulusal saha direktörü, Hillary Clinton'ın "Get Ready for Hillary" kampanya danışmanı Jeremy Bird * Bill Clinton'un Batı eyaletleri kampanya sorumlusu, Obama'nın Denver/Colorado anketörü Rick Ridder * Uluslararası ödüllü anketör Joannie Braden * Gazeteci/yazar Haluk Şahin * Reklamcılar Derneği Onursal Üyesi İzmir Tolga * 54. Dönem Turizm Bakanı, Basın Konseyi Vakfı Başkanı Bahattin Yücel * Gazetecilerden oluşan bir panel * Danışmanlardan oluşan bir panel
- Belirtilen saat, kapı açılış saatidir. - Organizasyon şirketi, etkinlik için uygun görmediği kişileri bilet bedelini iade etmek koşuluyla etkinlik mekanına almama hakkına sahiptir.
Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.