B2B Marketing ve 21. Yüzyılın Yeni Müşteri Stratejileri

Tarihler: 26 Mayıs 2005 Perşembe ~ 26 Mayıs 2005 Perşembe 26 Mayıs Perşembe Saat 13:00-18:30

Yer: Ceylan Intercontinental Hotel

Ücret: 424 YTL.

Nereden Alınır: Bilgi için: www.kapital.com.tr, workshop@kapital.com.tr

Adres: Askerocağı Caddesi No:1 Taksim Elmadağ İstanbul

Telefon: (0212) 352 85 86-138

Paylaş:

Yorumlar:

istanbul.net.tr May 26, 2005 ~ May 26, 2005
26 MAYIS 2005 PERŞEMBE 13:00-18:30
B2B Marketing ve 21. Yüzyılın Yeni Müşteri Stratejileri
Çağlar GÖĞÜŞ, Peppers & Rogers Group / Yönetici Ortak
B2B`de müşteri ilişkileri yönetimi kavramı
Müşteri ilişkileri yönetimi kapsamında yapılabilecek çalışmalar
Satış faaliyetleri ve müşteri ilişkileri yönetiminin ortaklığı
Farklı kanal yapılarına göre müşteri ilişkileri yönetimi
Farklı B2B sektörlerde müşteri ilişkileri yönetimi uygulamaları
İlaç, bankacılık, telekom, ve diğer sektörlerde başarılı ve başarısız yurtiçi ve yurtdışı uygulamaları

Katılımcılara katıldıkları Workshop ile ilgili MediaCat yayınlarından bir kitap ve katılım belgesi verilecektir.
Tüm Workshoplar`da MediaCat abonelerine ve toplu katılımlara özel indirimler!
Eğitimlerimiz Ceylan Inter-Continental Hotel`de yapılacaktır.
Online kayıtlarda % 10 indirim imkanı...
MCI önceden bilgilendirmek suretiyle eğitimleri iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutar.

istanbul.net.tr

Kare Kod (QR) Uygulaması

Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.

Herhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...
Yorumlar yaparak sesini duyur..!

İlginizi Çekebilir

Aile Eğlencesi Atölye Kurs Bale Çocuk Oyunları Dans Haberler Foto Galeri Video Galeri Daha Fazlasını Göster

SAYFAYI PAYLAŞIN

Facebook Twitter İnstagram Pinterest Mesaj Email
KAPAT

HAKKIMIZDA

Hakkımızda iletisim Yasal Uyarı Reklam Android Apple
KAPAT