MARKA Konferansı Türkiye’de artık bir ”marka”.
2000’den beri her yıl Yürekli Eğitim & Danışmanlık tarafından düzenlenen MARKA Konferansları, bugüne kadar dünyaca ünlü birçok marka uzmanını Türkiye iş dünyası ile buluşturdu.
MARKA 2004’te, önceki yıllardaki konferanslarda olduğu gibi, kalbinizin daha hızlı çarpmasını sağlayacak birbirinden şaşırtıcı ve renkli sunumlar izleyeceksiniz. Her biri fikirleriyle marka dünyasında değişim başlatan birçok önemli isim, sizlerle deneyimlerini paylaşacak ve yepyeni bakış açıları kazanmanızı sağlayacak.
Konferansa Katılanlar:BJ Cunningham (Marka 2004 Konferans Yöneticisi), Georgina Goodman (Georgina Goodman Limited / Genel Müdür), Bill Gallagher (Marka Danışmanı, Yazar / Gerilla Pazarlama & Markalaşma), Simon Anholt (Danışman, Yazar / "Yeni" Avrupa`da Türkiye`nin Markalaşması), Ted Polhemus (Marka Danışmanı, Yazar / Sosyal iletişim aracı olarak markalar
Örnek vaka: Diesel), Nick Wreden
(FusionBrand / Genel Müdür / Marka yönetiminde füzyon devri), Shaun Smith (shaunsmith+co / Danışman / Markanızı çuvallatmanın 10 yolu!), Sophie Romet (Dragon Rouge / Genel Müdür /Kadın gücü geri döndü ama bu kez rengi pembe! ), Mert Tünay (Jingle Mingle / Prodüktör / İyi müzik, `zap`tan kurtarır!), Rasshied Din (Din Associates / Kurucu, Tasarımcı / Perakendede tasarımla markalaşmak), Ali Taran (Ali Taran Creative Workshop / Marka mı reklamdan çıkar, reklam mı markadan? ), David Carson (David Carson Design / Kurucu, tasarımcı / Markada tasarımın perde arkası), Peter Walshe (Millward Brown / Global Müşteri Hizmetleri Direktörü / PR`ın marka üzerindeki etkisi), OKAN BAYÜLGEN (Oyuncu / Televizyon dünyasının “kötü” çocuğu olmak ve markalaşmak ), Eren Talu (Tasarımcı / Mekan değil yaşam tasarımı), Mehmet Ali Birand (Gazeteci, Televizyoncu / Marka 2004 Panel), Simon Anholt &
BJ Cunningham (Highlights of Marka 2004)
Workshop (30 Kasım 2004 / 09:00 - 17:00)
Reklamda Tasarım - David Carson
Grafik tasarım, reklamın etkisini artıran, onu farklılaştıran ve markanın iletişim gücünü yükselten çok önemli bir unsur. Çağımızın tasarım dehası David Carson Marka 2004 Konferansı etkinlikleri çerçevesinde Türkiye`nin reklam yaratıcılarına ´"grafik tasarım perspektifinden" unutlumaz bir workshop deneyimi yaşatacak. Konusunda dünyanın en önemli eğitmenleri arasında yer alan David Carson, reklamda yaratım sürecinin perde arkasını gözler önüne serecek. Farklı vakalardan yararlanarak birikimini sizlerle paylaşacak Bu benzersiz workshop`ta katılımcılar, büyük ustanın yönlendirmesiyle; farklı fikir, ürün ve markalar için uygulamalı çalışmalar yapacaklar. Böylece, yaratım süreçlerini yaşama ve değerlendirme fırsatı yakalayacaklar. Türkiye reklam yaratıcılarınını bu büyük buluşması bilgi, etkileşim ve yaratıcılığın zirvesi olacak.
Marka 2004 Workshop katılım bedeli*:
1 Kasım`dan sonra 350 $ + KDV