Her büyük romanda en az bir tane tek kişilik oyununsaklı olduğunu söyleyebiliriz. Hatta ‘tek kişilik oyun’mefhumunun roman sanatının sahne sanatınaçevrilmesinden doğduğunu bile iddia etmek mümkün.
Sahnede var olmaya çalışan tek başına bir oyuncu fikri,modern romanla tanışmamış bir çağın izleyicisinin algısınıaşardı muhtemelen; “acı çeken kahraman”ı temsil edenoyuncunun, arkasında ya da yanında-yöresinde bir koroarardı. Özetle, tek kişilik oyun, tiyatronun romanla hemhâlolduğu yerdir diyebiliriz.
Roman sanatı bireyselliğe, tiyatroise kamusallığa denk geldiğinden bu buluşma, bireyinbütün mahremiyetiyle kamunun ışığına çıkışını temsil eder.Seyyar Sahne uzunca bir süredir, hareket, ses venefesin objektif çözümlemeleri ve bu analizler yoluylaicrasını temel alan oyunculuk çalışmaları yürütmekteve oyuncunun tek kişilik performansının imkânlarınıve sınırlarını araştırmaktadır. Tehlikeli Oyunlar SeyyarSahne’nin bu arayışlarının bir ürünü olarak düşünülebilir.
Konsept ve Yönetim: Celal Mordeniz Metni Düzenleyen ve Reji Danışmanı: Oğuz Arıcı Metni Düzenleyen ve Oynayan: Erdem Şenocak
Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.