Her şeyin en iyisine sahip olmak isteyen ve hayatı tutkuyla yaşamayı seçenlerin markası Biscolata, sosyal medyada ses getirecek kampanyalara imza atmayı sürdürüyor. Biscolata, bisküvilerinin üzerindeki ‘aşk, sağlık, şans, para, iş, dostluk, başarı, neşe ve mutluluk’ moodlarından yola çıkarak sosyal medyada ‘MoodMetre’ uygulamasını hayata geçirdi. Biscolata’nın ‘MoodMetre’ uygulamasına katılarak 15 gün boyunca günün moodunu en çok tahmin eden ilk 3 kullanıcı, Biscolata yakışıklıklarından biriyle İspanya’ya Domates Festivali için seyahat hakkı kazanacak.
Yoğun çikolata dolgulu eğlenceli bisküvisi ile hayattan tat almayı bilenleri eğlenceye davet eden Biscolata, ses getiren reklamlarına bir de sosyal medya uygulaması ekledi. Biscolata’nın Proximity İstanbul ile hayata geçirdiği yeni uygulaması olan ‘MoodMetre’ye katılan ve kazanan 3 şanslı takipçi, 28-30 Ağustos tarihleri arasında 3 gün 2 gece sürecek bir İspanya seyahati kazanacak.
Biscolata’nın Facebook üzerinden başlattığı MoodMetre uygulamasında kullanıcılara o gün günlerinin nasıl geçtiği, hangi moodda oldukları soruluyor. Katılımcılar her gün 9 mood sembolünden birini seçerek günün ‘mood’unu belirliyorlar.
Facebook’taki Biscolata takipçilerinin, MoodMetre uygulaması kapsamında o günün moodunu belirledikleri uygulamada her gün, en çok seçilen moodu tahmin eden takipçilerin mood tablosunda bir rozet açılacak. 15 günün sonunda en fazla rozet açtıran 3 takipçi, Biscolata Mood yakışıklılarından biri ile İspanya’nın ünlü Domates Festivali’ne katılma şansı yakalayacak.
Siz de Facebook üzerinden Biscolata’yı takip edin, hem o günkü moodunuzu seçin hem de muhteşem bir İspanya tatili kazanmak için şansınızı yakalayın.