RUFFLES IDEA-LOGY REKLAM YARIŞMASI
HEYECANI BAŞLADI: RUFFLES REKLAMINI SEN YARAT
Ruffles’ın genç yaratıcıları keşfetmek, gençliğin enerjisini yaratıcılık alanında ortaya çıkarmak için düzenlediği Ruffles Idea-logy reklam yarışması, 22 Aralık 2004 tarihinde aralarında Ruffles’ın yeni yüzleri Cenk & Erdem ile spor dünyasının önde gelen isimlerinden Mustafa Denizli ile Marketing Türkiye Yayın Yönetmeni Günseli Ocakoğlu’nun katıldığı bir basın toplantısı ile başladı. Bu yıl ikincisi organize edilen yarışmanın bu yılki teması ‘Ruffles ve Futbol’ olarak belirlendi. Yarışma başvuruları www.rufflesidea-logy.com adresinden yapılabiliyor.
Yoğun patates tadıyla gençlerin vazgeçilmez tercihi olan Ruffles, Türkiye çapında düzenlediği reklam senaryosu yarışması ile yaratıcı fikirler arıyor. Ruffles Idea-logy ile tüm genç yetenekleri yaratıcılıklarını ortaya koymaya çağıran Ruffles, hayalleri gerçeğe dönüştürüyor.
Ruffles Idea-Logy bu yıl futbola odaklanıyor: Amaç, futbolun dostluk, neşe ve paylaşma olduğunu hatırlamak, yaşamın içindeki futbol maceralarını keyfe dönüştürmek ve futbola Ruffles’la doymak....Futbolu, mücadeleyi ve kazanmayı seviyoruz. Her maç yeni bir coşku, yeni bir heyecan hepimiz için. Şimdi o heyecanlı anların öyküsünü gençler anlatacak. Ruffles, fikir ve projeleriyle gençleri sahaya çağırıyor. Futbolda coşkuyu, eğlenceyi, dostluk ve arkadaşlığı Ruffles’la paylaşmanın en iyi hikayesini şimdi gençler yaratacak.
Ruffles Idea-Logy için 22 Aralık Çarşamba günü yapılan tanıtım toplantısına katılan Mustafa Denizli futbolun dostluk ve dayanışma olduğunu ifade ederek, Idea-Logy ile gençleri doğru bir şekilde yönlendirme şansı oluştuğunu belirtti. Denizli, kendi deneyimlerini gençlerle paylaşmanın bir yolu olarak gördüğü yarışmanın futbol dünyası için de olumlu bir girişim olduğunu ifade etti. Seçici Kurul üyesi ve Marketing Türkiye Dergisi Yayın Yönetmeni Günseli Ocakoğlu ise reklam ve pazarlama konusuna gençlerin çok ilgi gösterdiğini, yarışma ile kendilerine başvuran gençleri yönlendirebilecekleri bir mecra oluştuğunu ifade etti. Frito Lay Pazarlama Müdürü Meltem Özeker ise Ruffles’ın iletişim platformu olarak bu yıl futbolu belirlediğini ve Idea-Logy dışında da futbol odaklı faaliyetlerle 2005’te taraftarın resmi sponsoru olacaklarını belirtti.
Futbol dünyasının ve reklam sektörünün önde gelen isimlerinin oluşturduğu seçici kurulun değerlendirme yapacağı yarışmaya tüm gençler davetli.
Yarışmanın seçici kurulu şöyle:
Cenk & Erdem, Rıdvan Dilmen, Mustafa Denizli, Günseli Ocakoğlu (Marketing Türkiye Yayın Yönetmeni), Güneş Tulga (TV 8 – Packshot programı yapımcısı), Jeffi Medina (Reklamcılar Derneği Başkanı),
Dilek Erkey (Reklamverenler Derneği Başkanı), Levent Kavuzlu (Piart Tanıtım), Burak Kalkan (Alice BBDO), Meltem Özeker (FL Pazarlama Müdürü),
Yarışma sonucunda birinciye LCD televizyon ve Home Theater paketi, ikinciye dijital kamera, üçüncüye de Home Theater paketi hediye edilecek. Ayrıca ilk 10’a giren finalistler birer IPOD kazanacak.
“Ruffles Reklamını Sen Yarat” sloganıyla duyurulan yarışmaya başvuru ve bilgi için www.rufflesidea-logy.com adresi ziyaret edilebilir. Futbolu dostça, arkadaşça paylaşan tüm enerjik gençlerin Ruffles ile hayallerine kavuşabilmeleri için son başvuru tarihi ise 4 Mart 2005.
Türkiye’nin ilk tırtıklı patates cipsi Ruffles yıl boyunca sürdüreceği etkinliklerle taraftarın yanında olmaya devam edecek.