Siemens, meme kanserinin erken teşhisini desteklemek amacıyla 2010 yılı Ekim ayında gerçekleştirdiği başarılı kampanyanın ardından "Şehriniz pembe olsun! Meme kanserini fark edin" sloganı ile yeni bir kampanya başlattı. Siemens, dünya genelinde herkesi, meme kanseri hastalarıyla dayanışmanın sembolü olan pembe rengin ön planda olduğu fotoğraf veya videolarını kampanyanın web sitesine yüklemeye davet ediyor. Siemens, yüklenen her fotoğraf veya video için kar amacı gütmeyen bir meme kanseri kuruluşuna 5 ABD doları bağış yapacak ve her ay ziyaretçiler tarafından en beğenilen çalışmaya pembe bir Apple ipad hediye edecek.
Siemens, meme kanserinin erken teşhisine katkıda bulunmak isteyen tüm internet kullanıcılarını www.siemens.com/pink web sitesine kampanya fotoğraflarını veya videolarını yüklemeye davet ediyor. Katılımcıların, yaratıcılıklarını tümüyle özgür olarak kullanabilecekleri kampanyaya katılımın tek koşulu, eserlerde, dünyada meme kanseri hastaları ile dayanışmanın sembolü olması nedeniyle pembe rengin kullanılmış olması... Siemens yüklenen her fotoğraf ya da video için kar amacı gütmeyen bir meme kanseri kuruluşuna 5 ABD doları bağış yaparak toplamda 200.000 ABD doları tutarında bağış yapmayı hedefliyor. 10 ay boyunca (Ekim 2011 – Temmuz 2012) internet kullanıcılarının kampanyanın web sitesinde ayın en iyi fotoğraf veya videosu için oy kullanacakları yarışmada, her ayın birincisi Siemens tarafından hediye edilecek pembe bir Apple ipad ve Ekim 2012'de Londra'da gerçekleştirilecek bağış töreni davetiyesi kazanacak
www.siemens.com/pink web sitesinde yarışma katılım detaylarının yanı sıra meme kanserinin erken teşhisi konusunda bireysel muayenenin ipuçları, tanı amaçlı görüntüleme teknikleri üzerine yazılmış makaleler ve meme kanseri ile ilgili bazı gerçekler gibi bilgilere de yer veriliyor. Sosyal medya kullanıcıları kampanya hakkında daha fazla bilgi almak, tartışmalara katılmak ve arkadaşlarını kampanya konusunda haberdar etmek amacıyla www.facebook.com/TurnYourCityPink adresinden yararlanabilirler.
Siemens tarafından geçen yıl gerçekleştirilen kampanyaya sadece bir ay içinde 109 ülkeden 13.500 kişi katılırken, tüm resimler bir araya getirilerek, dünyayı çevrelemeye yetecek uzunlukta sanal bir pembe kurdela oluşturuldu. Katılımcılar adına Siemens tarafından yapılan 100.000 Euro tutarındaki bağış, Mart ayında Siemens AG Yönetim Kurulu üyesi ve Kurumsal İnsan Kaynakları Müdürü Brigitte Ederer tarafından Susan G. Komen Deutschland e.V'ye sunuldu.