ZAMANIN TERK ETTİĞİ
Belgesel Documentary; Türkçe Turkish; İngilizce altyazılı English subtitles; Türkiye Türkiye; 2024; Renkli Color 25’.
YÖNETMEN DIRECTOR: Yalçın Yalın
YAPIMCI PRODUCER: Yalçın Yalın
SENARİST SCREENPLAY: Yalçın Yalın
GÖRÜNTÜ YÖNETMENİ CINEMATOGRAPHER: Yalçın Yalın
KURGU EDITING: Yalçın Yalın
OYUNCULAR CAST: İsmail Hikmet Sevim, Bahattin Akgül, Musa Acar
Türkiye'nin kültür mirası tarihi kenti Safranbolu'ya bağlı olan ve yıllardır yaşamın olmadığı Yayla köyünün dokunaklı hikayesini anlatıyor. Safranbolu’nun eşsiz tarihinin gölgesinde küreselleşmenin de etkisiyle yalnızlığa terkedilmiş bir köyün öyküsü. Terk edilmişliğin nedenlerini ve etkilerini vurgulayarak izleyicilerle derin, duygusal bir bağ kuruyor.
DELİLER: ALABAŞ GECESİ
Belgesel Documentary; Türkçe Turkish; İngilizce Altyazılı English Subtitles; Türkiye Türkiye; 2022; Renkli Color 20’
YÖNETMEN DIRECTOR: Selimcan Tatı
YAPIMCI PRODUCER: Selimcan Tatı
SENARİST SCREENPLAY: Selimcan Tatı
GÖRÜNTÜ YÖNETMENİ: CINEMATOGRAPHER Selimcan Tatı
KURGU EDITING: Selimcan Tatı
OYUNCULAR CAST: "Alabaşlar; Aşkın Aybey, Berkan Aybey, Burak Özdemir, Fatih Doğan, Salih Demirci, Serkan Pancaroğlu"
Tarihi 1500'lü yıllara dayanan Şehriman Köyü sakinleri Osmanlı Devleti'nin öncü birlikleri olan 'Deliler'den oluşmaktadır. Osmanlı Devleti'nin düzenli orduya geçişiyle, Deliler birliği lağvedilir ve köy halkı bu askeri birliği folklorik boyuta taşıyıp Kurban Bayramının ikinci günü eğlence düzenlemektedir.
30 YAŞINDA ÖĞRENDİĞİM ŞEYLER
Belgesel Documentary; Türkçe Turkish; İngilizce Altyazılı English Subtitles; Türkiye Türkiye; 2024; Renkli Color Siyah beyaz Black&White, 21''
YÖNETMEN DIRECTOR: Sezer Ağgez
YAPIMCI PRODUCER: Sezer Ağgez
SENARİST SCREENPLAY: Buse Nur Kocaaslan
GÖRÜNTÜ YÖNETMENİ: Sezer Ağgez
KURGU EDITING: Emir Fazlı Kırali
OYUNCULAR CAST: Hasan Alveroğlu
Herkesin hayatında durup düşünmeye ihtiyaç duyduğu, patlama etkisi yaratan bir rastlantı anı vardır. Grafiti sanatçısı Hasan Alveroğlu, nam-ı diğer Chek’in yolu da benzer rastlantılarla şekillenir. Kariyeri terk edilmiş mekanlar üzerine kurulu olan Chek, psikolojik olarak çöküşe geçtiği bir dönemde yıllardır boyadığı mekâna veda etmek zorunda kalır. Terk edilmişliğe dair izlerin kaybolması nedeniyle yaşanan bu veda, onu Lübnan’da yeni bir arayışa iter.